نوشته شده توسط : hire eu

 

یکی از مطمئن ترین راه های مهاجرت به اتریش ویزای کار اتریش می باشد. کشور اتریش به علت ثبات اقتصادی که دارد باعث شده افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند. اگر شما هم قصد کار و مهاجرت کاری به اتریش را دارید، باید ویزای کار اتریش را داشته باشید. ما در این مقاله یک سری از نکات دریافت ویزای کار اتریش را برا شما بیان خواهیم کرد.

چگونه برای ویزای کار اتریش اقدام نماییم؟

در ابتدا شما باید کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش را دریافت کنید. که مراحل دریافت این کارت به شرح زیر می باشد:

  • پیدا کردن کار در اتریش
  • درخواست مجوز برای کار در اتریش
  • درخواست دریافت ویزا برای کار در اتریش
  • ورود به اتریش

انواع .یزای کار اتریش

راه های گوناگونی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد که یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور مهاجرت کاری می باشد.

افرادی که در حوزه اتحادیه اروپا زندگی می کنند، برای کار در اتریش به ویزای کار اتریش نیاز ندارند و فقط با ثبت نامه در شهرداری می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

اتباع کشورهای بجز اتحادیه اروپا، باید حتما ویزای کار اتریش دریافت نمایند. این افراد از دو طریق می توانند برای کار به اتریش مهاجرت کنند.

  • ·        ویزای کاری اتریش از طریق پیشنهاد کاری Job Offer

جاب افر اتریش ینی دریافت پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای اتریشی. متقاضیان ورود به بازار کار اتریش در صورتی که شرایط اولیه رو داشته باشند، می توانند با راسال رزومه کاری خود به کارفرما اتریشی دعوتنامه رسمی برای کار در ان کشور را دریافت نماید.

حداقل امتیاز مورد نیاز در سیستم امتیازبندی برای این دریافت ویزا 55 است. فردی که این امتیاز را دریافت نماید می تواند به اخذ کارت اقامتی قرمز-سفید- قرمز اقدام نماید، که مدت اعتبار این کارت 2 سال است و قابلیت تمدید نیز دارد.

اطلاعات امتیازبندی ویزای جاب آفر کشور اتریش مانند جدول زیر می باشد:

میزان تحصیلات

تحصیلات فنی و حرفه ای

تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی

فارغ التحصیل از موسسات آموزش عالی

۲۰ امتیاز

۲۵ امتیاز

۳۰ امتیاز

سن

حدکثر سن ۳۰ سال

حداکثر سن ۴۰ سال

۱۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

تجربه کاری

هر سال تجربه کاری در داخل اتریش

هر سال تجربه کاری در خارج از اتریش

۲ امتیاز

۴ امتیاز

مهارت زبان آلمانی

سطح زبان A1

سطح زبان A2

سطح زبان B1 و بالاتر

۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

۱۵ امتیاز

مهارت زبان انگلیسی

سطح زبان A2

سطح زبان B1 و بالاتر

۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

 

 

  • ویزای جستجوی کار Job Seeker اتریش

ویزای جستجوی کار نیز براساس سیستم امتیازبندی صادر می شود و امتیاز مورد نیا زاین ویزا حداقل 70 می باشد.

مدت زمان اعتبار این ویزا 6 ماه است که فرد متقاضی 6 ماه فرصت دارد تا در خاک این کشور به جستجوی کار بپردازد. که با پیدا کردن کار متناسب با حرفه خود و کسب امتیاز لازم می تواند کارت اقامت اتریش با عنوان کارت قرمز- سفید- قرمز را دریافت کند.

اطلاعات امتیازبندی ویزای جاب آفر کشور اتریش مانند جدول زیر می باشد:

میزان تحصیلات

کارشناسی و کارشناسی ارشد

مدرک تحصیلی دکترا

فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های اتریش

داشتن ثبت اخراع

فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی

۲۰ امتیاز

۴۰ امتیاز

۱۰ امتیاز

۲۰ امتیاز

۳۰ امتیاز

سن

بین ۲۰ تا ۳۵ سال

بین ۳۵ تا ۴۰ سال

بین ۴۰ تا ۴۵ سال

۲۰ امتیاز

۱۵ امتیاز

۱۰ امتیاز

تجربه کاری

داشتن تجربه کاری داخل اتریش به مدت حداقل ۶ ماه

داشتن تجربه کاری خارج از اتریش به مدت حداقل ۱ سال

۱۹ امتیاز

۲ امتیاز

مهارت زبان آلمانی و انگلیسی

سطح زبان A1

سطح زبان A2

۵ امتیاز

۱۰ متیاز



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 562
|
تعداد امتیازدهندگان : 190
|
مجموع امتیاز : 190
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

 

ما در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین مرکز روانپزشکی تهران را به شما معرفی کنیم. بیماری تنها جسم انسان را تهدید نمی کند بلکه در برخی بیماری ها روح و روان بیمار نیز مورد آسیب قرار می گیرد و موجب اختلالات جدی می شود که برای درمان و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر هرچه سریع تر به یک مرکز روانپزشکی مراجعه نمایید.

چه زمانی باید به کلینیک روانپزشکی مراجعه کنیم؟

برخی افراد به علت نداشتن آگاهی ممکن است متوجه مشکلات و اختلالات روحی و روانی که دچار آن شده اند نشوند، به همین علت افراد ساکن تهران بهتر است در صورت بروز و مشاهده هریک از موارد ذیل به یک مرکز روانپزشکی تهران مراجعه کنید:

  • زمانی که احساس می کنید دچار اختلالی شده اید و پزشک قادر به تشخیص آن نیست و اطلاعاتی در مورد آن ندارد.
  • اضطراب و استرس های مقطعی، مانند استرس امتحان در زمان دانش آموزی که به دلیل فشار استرس زیاد قادر به پاسخگویی به سوالات امتحانی نیستید.
  • داشتن وسواس های مشکل زا در هر زمینه ایی، به این نکته توجه داشته باشید که وسواس فقط مختص به بانوان و یا امور نظافتی نیست بلکه در برخی موارد ممکن است در برخی اموری فرد دچار وسواس شود مانند وسواس زیبایی که فرد چندین بار تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
  • اختلالات روانی
  • داشتن هرگونه حالات افسردگی و غمگین بودن بدون دلیل، به گونه ایی که در مدت طولانی نتوانید از این حالت خارج شوید.
  • در صورت داشتن هرگونه مشکل حاد مانند اضطراب، وسواس و یا افسردگی برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر بایستی فورا به مرکز روانپزشکی تهران مراجعه نمایید.

بهترین مراکز روانپزشکی تهران

  1. دکتر شیرزاد خیراندیش

زمان حضور در مطب : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 عصر تا 22 عصر

 

 آدرس مطب : تهران ، بلوار دهکده المپیک ، چهار راه زیبا دشت ، روبروی مسجد امام رضا ، پلاک 16 طبقات اول و دوم

 

 تلفن تماس :  

 

44744659

 

09101633749

 

44744641

  1. کلینیک روانپزشکی راد

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بلوار میرداماد، خیابان رودبار شمالی، پلاک 47، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه سوم، واحدهای 13 و 16

 

شماره تماس: 02122923549

  1. کلینیک روانپزشکی مهرآیین

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پایین‌ تر از صدر، خیابان خاقانی، پلاک 50، واحد اول

 

شماره تماس: 02122632356

  1. کلینیک روانپزشکی آتیه

آدرس: تهران، ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 23

 

شماره تماس: 02184012222

  1. کلینیک روانپزشکی آلما

آدرس: تهران، سعادت آباد، چهارراه سرو، بلوار پاک نژاد به سمت جنوب، 18 متری مطهری، روبروی اتوبان نیایش، پلاک 18، طبقه چهارم، واحد نهم

 

شماره تماس: 02122090117

  1. کلینیک روانپزشکی شیوا

آدرس: تهران، خیابان جلال آل احمد، پس از زیرگذر گیشا، از سمت شرق به غرب، پلاک 159، طبقه سوم، واحد دهم

 

شماره تماس: 02188257030

  1. کلینیک روانپزشکی دکتر انصاری

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، زعفرانیه، پس از مجتمع پالادیوم، کوچه شیرین، پلاک 12، واحد پنجم

 

شماره تماس: 02122019364

  1. کلینیک روانپزشکی دانا

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، بلوار دریا، خیابان مطهری جنوبی، کوچه فروردین، پلاک 23، طبقه چهارم، واحد اول

 

شماره تماس: 02188695157

  1. کلینیک روانپزشکی برگ سبز

آدرس: تهران، جنت آباد مرکزی، خیابان مخبری، نبش 16 متری دوم، پلاک 201، طبقه دوم

 

شماره تماس: 02144897850

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 456
|
تعداد امتیازدهندگان : 149
|
مجموع امتیاز : 149
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

سئو سایت چیست؟

بی شک اولین سوالی که با آن مواجه می شویم این است که سئو سایت وردپرس چیست؟ و در طی مراحل آن چه کارهایی برا سایت ما انجام می شود؟

سئو یا همان سئو وب سایت ب معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست جو می باشد. در واقعه به هر فعالیتی که باعث شود سایت ما در موتورهای جست و جو رتبه دریافت کند و بعد از آن هم بهتر و بهتر شود سئو سایت گفته می شود.

سئو روش و اصول کاری خاص خودش را دارد اما بطور کلی اگر بخواهیم بگوییم کار عجیب و غریبی نیست م هرکاری که در طی مراحل آن انجام می شود برای بهبود سلامت سایت، محتوای سایت و محبوبیت سایت می باشد. بنابراین باید گفت که برا بالا اوردن سایت، انجام سئو توسط متخصیصا این کار برای سرمایه گذاری شما بسیار عالی است. این نکته را هم بگوییم که موارد زیادی در تعرفه سئو سایت وردپرس شما اثر می گذارد.

سئو سایت از چه بخش هایی تشکیل می شود

خدمات سئو سایت وردپرس به سه بخش مهم تقسیم می شود که هر بخش روی تعرفه سئو سایت شما اثر می کذارد. که این سه بخش شامل موارد زیر می باشد:

  1. سئو On-page

این بخش شامل تمامی کارهای است که ما داخل سایت خود روی محتوای سایت، لینک سازی داخلی، صفحات اصلی و ... انجام می دهیم. سئو سایت شامل تمامی موارد مربوط به امور بهینه سازی موتور جستجو داخلی سایت که از بدیهخی ترین و ابتداییی ترین اصول سئو می باشد که با وجود سادگی بیشتر نسبت به بخش های دیگر از حساسیت و دقت بالاتری برخوردار است.

  1. سئو off-page

این بخش ار سئو شامل تمامی امور بهینه سازی ای می باشد که ما خارج از سایت خودمان انجام می دهیم و هیچ کاری در داخل دامنه سایت خودمان انجام نمی شود. این امور شامل برندسازی، لینکسازی های خارجی، بلاگ نویسی مهمان، رپرتاژنگاری و ... می باشد. این روش حساسیت بالایی دارد و همچنین پیچیدگی های خاص خودش.

  1. سئو تکنیکال Technical SEO

سئو تکنیکال مانند سئو On-page در داخل سایت خودمان انجام می شود با این تفاوت که این سئو پیچیدگی های خیلی بیشتری دارد و شما رسما با مسائل فنی سایت سروکار دارید. مواردی که در این سئو یا انها سروکار دارید شامل: بک اند سایت، بهینه سازی های سرعت، بهینه سازی های ارور صفحات، تنظیمات هاست، امور کش و … است.

  1. سئو محلی یا Local SEO

این سئو با موارد قبلی فرق دارد و جزو امور اصلی سئو محسوب نمی شود. در این بخش شما موقعیت مکانی کسب و کار خود را توسط گوگل شناسایی می کنید تا شما را به کاربرانی که نزدیک موقعیت مکانی شما هستند نشان دهد.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 491
|
تعداد امتیازدهندگان : 156
|
مجموع امتیاز : 156
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

از مهترین ابداعات مدرن دنیای فناوری در کنار هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء که به مدیریت هوشمند خانه و محیط های تجاری و صنعتی به شما کمک می کند رله هوشمند است. شما می توانید با کمک رله هوشمند به طور خودکار و از راه دور بسیاری از وسایل برقی مانند چراغ ها، وسایل گرمایشی و سرمایشی و همچنین سایر لوازم خانگی و صنعتی خود را کنترل نمایید و یا مدیریت آنها را به هوش مصنوعی بسپارید. ما در این مقاله سعی داریم بگوییم که رله هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد.

رله هوشمند چیست؟

رله هوشمند یا Smart Relay دستگاه الکترونیکی ایی است که در سیستم های کنترل و اتوماسیون به کار گرفته می شود. رله هوشمند وظایف مختلفی از جمله قطع و وصل بارها، کنترل زمانبندی ها و همچنین مدیریت سیگنال های الکتریکی را بر عهده دارد. این دستگاه به نسبت رله های سنتی پیشرفته تر و هوشمندتر عمل می کند و همچنین امکانات بیشتری را در کنترل و مانیتورینگ دستگاه ها و فرآیندها فراهم می کند.

رله های سنتی به صورت مکانیکی عمل کرده و در مقایسه با رله های هوشمند دارای فناوری پیشرفته تری هستند و در ساختارشان از تکنولوژی های مختلفی مانند میکروکنترلرها و حسگرها برای کنترل و مدیریت عملکرد خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر این رله هوشمند قادر به انجام عملیات پیچیده تر و دقیق تری هستند. از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های رله هوشمند این است که عملیات خود را براساس منطق و مقادیر تعیین شده کنترل می کند. به عبارتی می توان گفت که رله هوشمند قادر به تصمیم گیری براساس ورودی های محیطی و تنظیمات پیش فرض است.

انواع رله های هوشمند بر اساس کاربرد

  • رله هوشمند خانگی
  • رله هوشمند صنعتی
  • رله هوشمند اترژی
  • رله هوشمند امنیتی
  • دله هوشمند HVAC

انواع رله های هوشمند براساس نوع قابلیت

  • رله هوشمند وای فای
  • رله هوشمند سیم کارتی
  • رله هوشمند پیامکی

در ادامه یک سری از مزایا و معایب رله هوشمند را برای شما بیان خواهیم کرد:

مزایای رله‌های هوشمند

  • کنترل از راه دور
  • اتوماسیون
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • سهولت و راحتی استفاده
  • ·        پیشرفت و توسعه هوشمند
  • امنیت و پایداری
  • کاربردهای چندگانه

معایب رله‌های هوشمند

  • هزینه اولیه
  • پیچیدگی
  • وابستگی به اینترنت
  • حفره امنیتی
  • پیچیدگی فنی
  • تطابق‌نداشتن با دستگاه‌های قدیمی


:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 455
|
تعداد امتیازدهندگان : 147
|
مجموع امتیاز : 147
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

از مهم ترین تجهیزاتی که در اطفا حریق و خاموش کردن آتش در اسرع وقت نقش به سزایی دارند تجهیزات کشف و اعلام حریق هستند. زمانی که آتش سوزی صورت گرفته و آلارماین هشدار دهنده ها خبر از آتش سوزی می دهند قبل از اینکه آتش گسترش پیدا کند امکان اطفا آن وجود دارد. حتی در صورتی هم که نوع آتش سوزی طوری باشد که نتوان به سرعت آن را مهار کرد، اما تجهیزات کشف و اعلام حریق باعث صرفه جویی در زمان شده و آتش نشان ها می توانند هرچه زودتر به محل حادثه برسند.

سیستم اعلام حریق در سه نوع سیستم های اعلاق حریق موضعی (خانگی)، سیستم های کشف و اعلام حریق خودکار متعارف (معمولی) و سیستم های کشف و اعلام حریق خودکار با قابلیت آدرس دهی تولید و به بازار عرضه می شوند که در ادامه این مقاله انواع تجهیزات کشف و اعلام حریق را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع تجهیزات اعلام حریق

  1. دستگاه مرکزی
  2. بیم دکتور
  3. دکتورهای حرارت
  4. دکتورهای دود
  5. دکتورهای مکنده هوا Air Sampling Detector
  6. دکتورهای ترکیبی یا مولتی Multi Detector
  7. دکتورهای گاز
  8. دکتورهای شعله ای
  9. پایه دکتور
  10. شستی اعلام حریق
  11. آژیرها
  12. دستگاه تلفن کننده اعلام حریق
  13. چراغ ریموت (ریموت اندیکاتور)
  14. ماژول ها
  15. مرکز تکرار کننده Repeater

دستگاه مرکزی یکی از مهم ترین  بخش ها و تجهیزات سیستم اعلام حریق می باشد که هم در سیستم اعلام حریق متعارف و هم در سیستم اعلام حریق آدرس پذیر تجهیزات به آن متصل می شوند.

در قسمت انواع تجهیزات اعلام حریق دکتورهای که نام بردیم هرکدام کابرد و کارایی خاص خود را دارند که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • دکتور حرارتی: همانطور که از نامش پیداس به حرارت حساس هستند و در دو شکل کابل یا میله ایی موجود هستند. دکتورهای حرارتی خود به دو نوع دکتور حرارت ثابت و افزایشی تقسیم می شوند.
  • دکتور گاز: این دکتور هم مانند نامش به انواع گازهای خطرناک مانند گاز کربن دی اکسید و مونوکسید کربن حساس است و در صورت نشتی شروع به اعلام می کند.
  • دکتور مکنده هوا: هوا را مکیده و وارد دکتور می کند و پس از اناالیز ذرات ریز دود را حتی در زمان تشکیل هم تشخص می دهد.
  • بیم دکتور: همان دکتور دودی است و به دکتور دودی خطی لیزری معروف بوده .
  • دکتور دودی: ای نوع دکتور نیز روی دود حساس بوده و در صورت وجود دود شروع به هشدار می کند. این دکتور در دو نوع دودی فتوالکتریک و دکتور دودی یونیزاسیون وجود دارد.
  • دکتور ترکیبی یا مولتی: این دکتور به ترکیب دود و حرارت حساس می باشد و در صورت بروز هر یک از این ها چه دود چه حرارت شروع به هشدار می کند.
  • دکتور شعله: این نوع دکتور نیز روی شعله های اتش حساس هستند.


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 433
|
تعداد امتیازدهندگان : 144
|
مجموع امتیاز : 144
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

 خانه هوشمند چیست؟ تقریبا در زندگی امروزه همه ما به نوعی از هوشمندسازی در فعالیت های روزمره خود استفاده می کنیم مثلا درب های اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و ... ‌. اما وقتی می گوییم خانه هوشمند منظور چیزی بیشتر از این هاست.

خانه هوشمند چیست؟

خانه هوشمند یا اسمارت هوم به زبان ساده، به خانه و ساختمان مدرنی گفته می شود که همه اجزا و لوازم برقی آن به وسیله یک سیستم مرکزی به صورت یکپارچه شده و به خوبی کار می کنند. در خانه های هوشمند شما می توانید به راحتی همه مسائل خانه خود را کنترل نمایید حتی از آن سر دنیا هم قابل کنترل هستند.

شما می توانید روی تمام بخش های خانه خود برنامه از پیش تعیین شده و خودکار داشته باشید یا زمانی هم که در خانه خود نیستید روی بخش های مختلف آن نظارت داشته باشید.

خانه هوشمند چگونه کار میکند؟

تکنولوژی خانه های هوشمند از سه ساختار پیروی می کند:

1. جمع آوری داده ها

2. پردازش داده ها

3. اجرای اقدامات

در ادامه مقاله مختصری از این ساختار را برای شما شرح می دهیم.

1. جمع آوری داده ها

در ابتدا تمام حسگرها، دوربین ها، میکروفون ها اطلاعاتی را در مورد محیط خانه جمع آوری می کنند.

2. پردازش داده ها

در این مرحله داده های جمع آوری شده به واحد پردازش مرکزی ارسال، ذخیره و تحلیل می شوند تا براساس اطلاعات تصمیم گیری شوند. به عنوان مثال داده های دما و رطوبت روی سیستم سرمایش و گرمایش خانه تاثیر می گذارد.

3. اجرای اقدامات

داده‌ های پردازش شده به اجرای اقداماتی می رسند. مانند کنترل لوازم خانگی، کاهش دمای سیستم گرمایش، بسته شدن پرده ها و... .

به همین خاطر کاربران می توانند از راه دور دمای خانه را مدیریت نمایند، نشت گاز و آتش سوزی را تشخیص می دهند و از هوش مصنوعی برای دستورات صوتی استفاده می کنند.

اجزای خانه هوشمند

• کنترل کننده مرکزی

• پروتکل های ارتباطی

• رابط های کاربری

• سنسورها

• عملگرها

• دستگاه ها و تجهیزات هوشمند

مهمترین مزیت های خانه های هوشمند

• راحتی و تحت کنترل قرار گرفتن همه وسایل خانه

• مصرف بهینه انرژی و زمان

• تامین ایمنی و امنیت بیشتر

• کنترلی شدن تجهیزات و لوکس کردن قابلیت ها





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 420
|
تعداد امتیازدهندگان : 143
|
مجموع امتیاز : 143
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

 بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با کسب و کارهای آنلاین دیگر تبلیغات سنتی جوابگو نیست. کسب و کارهای بزرگ باید به فکر استراتژی های جدید برای تبلیغات و افزایش مشتریان خود داشته باشن.

همان طور که انتخاب شریک زندگی و دوست در زندگی با چالش هایی همراه است انتخاب شریک تجاری نیز برای شما چالش برانگیز خواهد بود که برای رسیدن به نتیجه خوب باید علاوه بر صرف انرژی زمان گذاشته و با بررسی های فراوان بتوانید شرکت دیجیتال مارکتینگ خوبی را برای خود انتخاب نمایید. انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای کسب و کارهای قوی عمری ضروری و با اهمیت می باشد. ما سعی داریم در این مقاله یک سری نکات را برای انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب برای شما بیان کنیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هرطور که از قدیم گفته اند باید کار را به کاردان سپرد همانگونه که شما برای ترجمه مدارک خود به دفاتر دارالترجمه مراجعه میکنید و یا برای دفاع از حقوق خود به دادگاه و به سراغ وکلای معتبر می روید، استراتژیک برای رشد کسب و کار شما در فضای آنلاین نیز نیاز به استخدام افراد کارشناس و خبره در این حوزه دارد.

خبرهای در حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال اعم از سئو، طراحی سایت، طراحی گرافیکی، عکاسی و... معمولا در شرکت های دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند و به رشد کسب و کارهای آنلاین مختلف کمک می‌کنند. وظیفه اصلی دیجیتال مارکتینگ ها برنامه ریزی برخط و چینش استراتژی برای حضور حداکثری کسب و کارهای آنلاین می باشد. حالا در هر شرایطی که حضور در موتورهای جستجو باشد یا اینستاگرام تفا تی ندارد ولی در نهایت رشد کسب و کار شما در همکاری با شرکت های دیجیتال مارکتینگ تضمین شده است.

انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

1. اهداف خود را مشخص کنید

2. آغاز پروسه تحقیقات

3. چه خدماتی می خواهید

لیست خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ

• سئو سایت

• تبلیغات گوگل

• بازاریابی ایمیلی

• برندینگ

• تولیدمحتوا

• سوال مدیا مارکتینگ


بیشتر بخوانید: شرکت دیجیتال مارکتینگ



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 158
|
تعداد امتیازدهندگان : 52
|
مجموع امتیاز : 52
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

یکی از آسان ترین روش های مهاجرت برای افراد جویای کار که دارای تخصص در یک رشته هستند ویزای جستجوی کار آلمان یا ویزای جاب سیکر هستند.

متقاضیان با استفاده از این ویزا می توانند تا شش ماه به راحتی به کشور آلمان بروند و به دنبال شغل مناسبی برای خود بگردند تا قرارداد کاری خود را ثبت نمایند. ما در این مقاله سعی داریم تا نکاتی را در مورد اخذ ویزای جاب سیکر آلمان برای شما بیان کنیم.

مزایای اخذ ویزای جاب سیکر کار آلمان

ویزای جستجوی کار آلمان مزیت های زیادی برای متقاضیان خود دارد. از جمله این مزیت ها عدم نیاز به مدرک زبان و فرصت ۶ ماه زندگی در آلمان برای جستجوی کار در این کشور.

شانس بالای صدور این ویزا نسبت به دیگر برنامه ها

ویزای جستجوی کار در آلمان به علت عدم نیاز به مدرک قوی زبان و سرعت بالای رسیدگی به دادخواست متفاضی نسبت به دیگر برنامه های مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری شانس قبولی بالاتری وجود دارد. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند ویزای جاب سیکر بهترین انتخاب برای شما است.

تبدیل ویزای جاب سیکر به ویزای کار آلمان

متقاضی ویزای کار آلمان در صورتی که بتواند تا ۶ ماه فرصتی که دارد با یک کارفرما در آلمان به توافق برسد و با او قرارداد کاری رسمی معتبر امضا کند، می تواند ویزای جستجوی کار آلمان خود را به ویزای کار آلمان تبدیل نماید. متقاضیانی که در کشور خود از سطح دانش و مهارت بالا و سابقه کاری خوبی برخوردار هستند از ملاک های بیشتری برای این اقدام بهره مند هستند.

سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزاهای دیگر

افرادی که دارای ویزای جاب سیکر آلمان هستند در ۶ ماه فرصتی که برای پیدا کردن کار در آلمان دارند می توانند به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کرده و از زیبایی های طبیعی و تاریخی اروپا دیدن کنند.

مدارک لازم برای ویزای جاب سیکر آلمان

در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای جستجوی کار آلمان بپردازیم. ارائه این مدارک در روند دریافت ویزای جاب سیکر آلمان امری ضروری و مهم است.

این مدارک به شرح زیر است:

• مدارک هویتی مانند شناسنامه و پاسپورت

• آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات

• سابقه کاری و مدارک کاری فرد متقاضی

• انگیزه نامه برای شغل مورد نظر

• رزومه

• بیمه نامه مسافرتی

• بوکینگ هتل یا ووچر و یا در صورت اجاره کردن اجاره نامه ملک

• فرم ویزا

• تمکین مالی تا حداقل ۵۱۶۶ یورو


بیشتر بخوانید: جاب سیکر آلمان



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

 امروزه فشارهای ناشی از مشکلات زندگی و کار، بر جسم، ذهن و روان شما و خانوادیتان تاثیرات منفی می گذارد. شما می توانید برای رهایی از این فشارها و تضمین سلامت ذهنی و روانی خود و کودکانتان به مراکز مشاوره و کلینیک های روان درمانی مراجعه نمایید.

در این مراکز مشاوره در تهران برای سلامت ذهنی و کاردرمانی های گفتاری، جسمی و حرکتی کودکان و نوزادان خدماتی ارائه می شود.

چه خدماتی در مراکز مشاوره ارائه می شود؟

مشاوره و روان درمانی جهت حفظ سلامت روان، برای همه افراد خانواده در هر سنی نیاز است. این مراکز مشاوره خدماتی متناسب با سن، جنسیت، شغل و موارد متعدد دیگر به مراجعان خود ارائه می دهند.

مشاوره کودک و نوجوان

نوروتراپی

تست روانشناسی

مشاوره آنلاین

مشاوره فردی

زوج درمانی

درمان اختلالات

مشاوره خانواده

روانپزشکی

دوره ها و کارگاه های تخصصی روانشناسی

لیست مراکز مشاوره در تهران

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

ادرس: تهران،آسمان،بلوار پاکنژاد،خ. گلها

شماره تماس: 02122354282

مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

ادرس: تهران،قبا،خ. دکتر شریعتی،خ. قبا،خ. ناطق نور

شماره تماس: 02122896274

مرکز مشاوره اکسیر

ادرس: تهران،ایوانک،خ. دادمان،خ. فلامک شمالی،خ. شانزدهم

شماره تماس: 02188078585-09356567329

آدرس سایت: psychoexir.com

واتساپ: 09356567329

کانال تلگرام: Psychoexiir

اینستاگرام: Psycho.exir

مرکز مشاوره و روانشناسی گروه همراه

آدرس: تهران،سعادت آباد،سرو شرقی ، علامه طباطبایی شمالی ، بین شانزدهم و چهاردهم ، پلاک ۸۷ ، ساختمان سایه ط ۶ واحد ۳۴

شماره تماس: 02122383846-09361087334

باشگاه یوگا و مرکز مشاوره پیام مهر

ادرس: تهران،دریا،خ. مطهری شمالی،خ. عباسی اناری

مرکز مشاوره ترنم

آدرس: تهران،سلسبیل شمالی،خ. دامپزشکی،خ. سلمان فارسی

شماره تماس: 02166381362- 09213362516

ادرس سایت: markazetaranom.com

واتساپ: 09213362516

انستاگرام: tme/taranom_ psychology-center


بیشتر بخوانید: مراکز مشاوره در تهران



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hire eu

شرکت سنس بیش از یک دهه است که در زمینه تولید سیستم های اعلام حریق فعالیت رسمی خود را اغاز کرده است این شرکت در ابتدا تمرکز خود را روی پیدا کردن نقاط ضعف و نقاط قوت نمونه های خارجی موجود در بازار معطوف کرد با این کار سعی داشت تا با برطرف کردن نکات منفی و بکار گیری نکات مثبت محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کنند.

لازم به ذکر است که این کار تنها با کمک تیم تحقیق و توسعه مجرب قابل اجرا می باشد. امروز محصولات سنس با گذشت یک دهه جایگاه قابل قبولی در بازار برای خود دارد که این جایگاه حاصل همان قدم های حساب شده این کمپانی در ابتدای تولید می باشد.

لازم به ذکر است که امروزه محصولات سنس به بیش از 31 شهر در ایران فرستاده .

می شود و اخیرا به کشورهای دیگر مانند ترکیه، عراق، ارمنستان و… صادر می شود مشخصات فنی اعلام حریق سنس

مهم ترین نکته برای اشاره در مورد سیستم اعلام حریق سنس دارا بودن تاییدیه اتش نشانی تهران و اصفهان است. دانستن این نکته که شرکت های بسیاری در سراسر جهان جهت تست سیستم های اعلام حریق فعال هستند که در این بین تنها تعداد محدودی از آنها دارای تاییدیه از مراکز معتبر جهت انجام این تست ها هستند. به شرکت های معتبر دارای تاییدی رسمی به اصطلاح Notified Body گفته می شود

که کمپانی سنس در تلاش است تا این تاییدیه را دریافت نماید.

ویژگی محصولات اعلام حریق سنس:

منطبق بر استاندارد اروپایی 4/2-EN54

• منبع تغذیه سوئیچینگ

• سیستم پردازش میكرو

• کنترل هوشمند خطاها

• توان مصرفی بسیار کم

• دارا بودن 2 خط آژیر مجزا با نمایشگر مجزای وضعیت خط

• مدارهای بهینه شده با تكنولوژی SMD

• قالب بسیار زیبا با قابلیت نصب رو کار و تو کار

• امكان تست مهندسی بصورت یكنفره

• امكان تاخیر آلارم

• مجهز به مدار هوشمند کنترل و شارژ باتری

• امکان غیرفعال سازی زونها و آژیرها

• امکان ایجاد تاخیر در فعال شدن آژیرها

نصب اعلام حریق سنس

نصب سیستم اعلام حریق به دلیل حفظ ایمنی و اسایش کاربران مصرف کننده بایستی توسط متخصصیت نصب و راه اندازی شوند



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()